fbpx

Assessment

MET TALENT WINT U DE CONCURRENTIESTRIJD

EMBARK VOLGT ASSESSMENTMETHODOLOGIEËN OP DE VOET

Om de concurrentiestrijd op het scherp van de snee te winnen, moet u over de beste talenten beschikken en weten waar ze het best tot hun recht komen. Net zoals het in het voetbal niet volstaat om een nieuw talent één keer te scouten, volstaat het bij rekrutering van talent niet om aan de hand van wat oppervlakkige vragen een oordeel te vellen.

Rekrutering van talenten vergt grondige analyse om de correcte beslissingen te nemen.

Embark volgt de assessmentmethodologieën op de voet en kan dus perfect de talenten van kandidaten inschatten en aangeven in welk domein ze voor u de grootste meerwaarde kunnen opleveren.


METHODE - STAPPENPLAN

01.

De briefing dient om kennis te maken met u en uw bedrijf. Tijdens dit gesprek komen zowel de organisatie en de waarden en de cultuur van uw bedrijf aan bod, als het verwachte profiel van de kandidaten, en dit zowel op het vlak van competenties en attitude als van potentieel.

02.

Onze ervaring met sales-, marketing-, R&D-, productie en logistieke-, IT- en managementfuncties zorgt ervoor dat onze functiebeschrijvingen steeds uniek en relevant zijn.
We publiceren advertenties op verschillende  kanalen, waaronder onze eigen site, sociale media en de websites van diverse gespecialiseerde partners. Door onze jarenlange ervaring weten wij bijzonder goed waar we moeten zijn om met het toptalent in contact te komen dat de toekomst van uw onderneming kan bestendigen. Bovendien zijn we ook voortdurend in gesprek met talenten, die niet actief op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging.

03.

Kandidaten hebben niet alleen een cv, maar ook een eigen attitude, motivatie, persoonlijkheid en levenservaring. Zowel informele als diepgaande gesprekken met hen als gespecialiseerde assessments leveren een realistisch beeld op van de competenties en de persoonlijkheid van de kandidaten die u ontmoet.

04.

Embark helpt u een definitieve keuze te maken voor een werknemer, maar begeleidt u ook bij andere aspecten van de aanwerving  zoals de bepaling van het loonpakket of het opstellen van een plan voor verdere opleidingen.